Logout

Kundeservice - her finder du svaret

tv-i-sommerhus-app.jpg

Viasat Sommerhus-app

Med vores Sommerhus-app giver vi dig mulighed for at åbne og lukke for signalet på en nem og enkel måde.

TV Overalt fra Viasat

Med TV Overalt kan du

  • Se alle dine tv-kanaler på op til tre ekstra tv via en tv-boks
  • Se et stort udvalg af dine tv-kanaler på tablet og mobil med tv to go – og ta’ dem med dig overalt
  • Se tv-programmer på tablet og mobil med tv to go, som har været vist det seneste døgn
  • Se tv på to mobile devices samtidig med tv to go

Fandt du ikke hvad du søgte - skriv til os her:

Undgå telefonkø

I ugens løb er der nogle tidsrum, hvor der sædvanligvis er flere kunder, som ringer til os. Det kan skabe periodevis ventetid i telefonen. I nedenstående oversigt kan du se, hvornår det generelt er lettest at få fat i os på telefonen.

 

Ventetider Viasat Kundeservice

 

Hverdage

WEEKEND

Ønsker du at opsige dit abonnement?

Her kan du læse mere omkring dine muligheder i forbindelse med opsigelse eller ændring af dit abonnement. Det er vigtigt, at du kender dine muligheder, inden du beslutter dig. 

Brug for hjælp?

Ring på telefon:

45 100 100


 kundeservice &
 TEKNISK SUPPORT:

  Mandag - fredag: 09.00-19.00  
  Lørdag - søndag: 10.00-16.00  
  Helligdage: 10.00-16.00  
  24/12 og 31/12: Lukket  
  E-mail: kundeservice@viasat.dk  

Bredbånds-tv support

Har du dine Viasat-kanaler gennem en bredbånds-løsning via Yousee, Waoo eller DLG-TV, så finder du mere supportinformation her.
 

Kabel-tv support

Har du dine Viasat-kanaler gennem kabel-eller antenneforening, så finder du mere supportinformation her.
 

Servicecheck

Viasat Servicetjek

Måske har din parabol rykket sig, og måske trænger tv-boksen til en opdatering. Begge dele kan give fejlmeddelelser, billedudfald og manglende kanaler. Hvis du oplever dette, kan et servicetjek hjælpe.

Kanalnyheder

Hold dig orienteret om kanalændringer, nye frekvenser og nye kanaler hos Viasat.