Logout

Oplever du signalproblemer?

- så er det tid til et servicetjek

servicetjek-doer.png

Viasat Servicetjek

Måske har din parabol rykket sig, måske er den slidt efter mange år i det danske vejr eller også trænger din boks eller dine kabler til at blive tjekket igennem og at blive opdateret.

Det hele kan give fejlmeddelelser og billedudfald, som gør, at du ikke får det hele ud af dit abonnement.

Et servicetjek kan hjælpe dig med, at du ikke går glip af noget.
 

Pris: 599 kr.

 
Beløbet for servicetjekket vil blive faktureret på din næste regning fra Viasat.

Bestil servicetjek - vi ringer!

Et servicetjek indeholder:

  • Udskiftning af din nuværende parabol til en ny og forbedret parabol, som er mere holdbar, og giver et mere stabilt signal (gælder ved parabol i max. 5 meters højde)
  • Udskiftning af dit LNB-hoved
  • Udskiftning af synlige defekte kabler
  • Udskiftning af stik for enden af kablerne (F-connectors)
  • Ind- og udvendig fejlsøgning på hardware og installation
  • Kontrolmåling af signal
  • Softwareopdatering af din tv-boks
  • Installation og aktivering af Viaplay på din pc

HUSK At:

- servicetjek kun gælder på brofaste øer

- du har mulighed for at købe, og få installeret, en eller flere nye bokse, få trukket kabler til flere rum og lignende ekstraydelser ifm. dit Viasat-abonnement. Dette kan du aftale forudgående med din installatør, der vil give dig en revideret pris, som du afregner direkte med montøren

Viasat Servicetjek

Ring og bestil et servicetjek:

1. Ring til os på tlf. 45 100 100

2. Aftal en tid, hvor montøren kan komme og lave et servicetjek af din installation

3. Montøren laver et servicetjek af din installation